Kártya elemzések VI.

A katonai brigád is bevetésre kerül.

06katona_top

 

Jungle Crok (nr:8/21): Szegény, Rambó létére elég gyenge. A képessége meg arra jó, ha veszítene akkor random Crok-ot kapunk helyette, hátha nyerünk. Persze a következő húzási fázisban ismét vissza kapjuk a szentemet. Túl esetleges. /érték:4/

Army Crok (nr:12/21): Ismét egy katona aki elég gyöngécske. Még a megnövekedett értékei se túl meggyőzőek. Páros játékban nem jó őt használni, de mondjuk ha 4-5-en játszunk akkor már talán jó lehet. Általában ketten játszunk így sajnos nem lehet túl sok pontot adni neki. /érték:4/

008 012

 

Cyber Crok (nr:23/42): Egész használható értékei vannak. Amikor ő harcol akkor lényegében egy képesség nélküli 8-as erősségű lény, azonban ha valahogy nyert, akkor már lehet vele kalkulálni. Mindig jó ha van egy alternatív lehetőség a győzelemre. Mondjuk ha az ellen erő harctípusra vált akkor jó lehet a csere. Nem is beszélve ha csoport győzelmekre utazunk, mert ugye a lecserélt Crok automatán győztessé válik. Ez mind szépen hangzik csak szerencsétlen Cybernek először nyernie kell. /erték:6/

General Crok (nr:29/42): Egy 7-es intelligenica még nem elég a győzelemhez. Szerencsére nem kell győznie, ahhoz hogy a képessége működjön. Sajnos magán nem fog segíteni, de a következő csatát ha megnyered akkor kicserélhetsz egy győztest egy vesztessel. Ez hasznos lehet a csoportgyőzelem szempontjából, illetve olyan Crok-ok győztessé tétele is jól jöhet aminek van győztesként képessége pl: az előbb említett Cybert Crok. /érték:6/

023 029

 

Az összpontszám 20/40. Pont 50%. Egész jól össze tudnak dolgozni mégis inkább csak az utóbbi két lap amelyet lehet valamennyire használni főleg együtt. Meglehet próbálni velük játszani, mivel mindkét lap képessége érdekes és jó kombinációs lehetőségeket adnak.

Hozzászólás